Birtaneciklerimm

18:38


Merhaba bugün sizlerle benim için çok değerli olan hayatımda çok önemli yere sahip birtaneciklerimi paylaşmak istedim.Onlara bu sitede yer vermezsem olmazdı =) Hayvanları çok seviyorum onlarsız asla yapamam.E haliyle pek çok evcil hayvanım var ve tek tek size onları tanıtmak istiyorum.Onları çoook seviyorum.

İlk olarak MIA dan bahsetmek istiyorum.Onu sokakta bulduk ve veterinerde temizletip bakımlarını yaptırıp eve getirdik şuan geçici olarak bizde sahiplendirmeye çalışıyoruz.Çok akıllı ve uyumlu bir köpek.Veterinerde bakımları yapılırken hiç sorun çıkarmadı hep sevecendi.MIA yı çok sevecek ömür boyu bırakmayacak bir aileye sahiplendirmek için elimden gelen her şeyi yapacağım.Dişi bir köpek 6 aylık kadar .Sahiplenmek isteyenler buradan yorum yazarlarsa iletişime geçebiliriz.




Gine domuzum Pigletle tanışalım.Onu baya yavruyken bir petshoptan aldım ilk görüşte direk bağlandım yalnız kalmıştı ve dayanamadım.Başta iç güdüsel olarak çok korkaktı alışması baya zaman aldı ancak şuan çok iyi anlaşıyoruz.Isırma huyu asla yok zaten gine domuzları çekingen hayvanlardır ve çok nadir ısırırlar.Şuana kadar Piglet beni hiç ısırmadı.Petshoplarda satılan gine domuzlarına özel yemlerle besliyorum.Tabiki sadece bu değil meyvelere ve sebzelere bayılıyor.Salatalık,havuç,yeşillikler onun favorisi bayıla bayıla yer=) He bir de meyvelerden elmanın hastasıdır =)

Bişey yerken o ağzı beni deli ediyor.=D





Bu resimde The Balm mankeni yaptım onu =D

Sırada birtanecik kedim Misha var.Onu bahçede annesi terketmiş olarak tek başına buldum.Daha gözleri kapalı ufacıktı.Her 3 saatte bir petshoptan aldığım yavru kedi süt tozlarıyla biberonla besledim hep sıcak tuttum korudum onu kaybetmekten çok korktum ama şuan büyüdü ve çok sağlıklı.Ona olan sevgim çok büyük.



Bu gif o günlere ait =)


Büyüdü ve çok güzel bir kedi oldu =)



Veeee tavşanımız COCO kendisi LOP tavşanı aşırı güzel ama çok ısırıyor =D Pigletle çok iyi anlaşıyor.Çok hareketli zaptedemiyoruz.=)))


































You Might Also Like

8 yorum

  1. ayyy çok tatlı hepsiiii :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar. Ben yeni blog yazmaya başladım. Siz de beni takip eder misiniz?

    YanıtlaSil
  3. Tavşana nayıldımm.. ayaerim ben onu haaahaaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeett LOP tavşanları baya tatlı oluyor =D

      Sil
  4. Ayyy ne tatlı şekercikler bunlar böyle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evveeet bencede çok tatlılar çok seviyorum onları =D

      Sil