Sebamed Ürünlerim

22:06


  Sebamed ürünlerini ilk cilt doktorumun tavsiyesiyle almıştım.Edindiğim ilk ürünü bu açıdan Sebamed Clear Face Yüz Temizleme Köpüğü olmuştu.Bu ürün akneli ciltler için verilen bir ürün.Akneyle savaşırken bana güzel yardımcı oldu diyebilirim.Kesinlikle sabun ve alkali içermiyor ayrıca ph değeri 5.5 bundan dolayı diğer ürünlerden hemen bir adım öne geçiyor.Sivilce siyah nokta temizliğinde kullanılıyor ve bunları yaparken cildi kurutmuyor aksine nemlendiriyor.Yıkama köpükleri nedense bana cildim tam temizleniyor hissi vermez ancak bu ürün öyle değil.Cildi güzel temizliyor ve gözeneklerdeki fazla yağı ve kiri alıyor.Tabiki yine de makyajı çok iyi temizleyecek nitelikte değil bence bundan dolayı makyajı iyice yüzünüzden temizledikten sonra kullanılması gerek.Benim cildim karma bir cilt ve bu ürün karma ciltler için ideal.Hassas ta bir cildim var ancak sebamedin bu ürünü bende hiçbir hassasiyet yapmadı.Sivilce kızarıklıklarıma da iyi geldiğini gözlemledim.Kısaca bu ürünü sıvılce sorunu olanlar için yüz temizleme ürünü olarak tavsiye ediyorum.

Sebamed Moisturizing Cream.Bu nemlendirici kremi cildimi nemlendirirken sivilceye sebep olmama adına aldım.Ancak yapısını pek sevmiyorum yağlı bir yapısı var ve kolay emilmiyor e haliyle parlama yapıyor.Bende gece kremi olarak kullanıyorum.İçerisinde E vitamini var.Şuan iyi nemlendirmesi haricinde herhangi bir faydasını görmedim ama kullandığım çok daha iyi nemlendiriciler var bundan dolayı kendisini pek sevmiyorum ve tavsiye etmiyorum.

Sebamed Kompakt Sabun hassas ciltler için olan bir ürün.Aslında içeriğinde sabun falan yok Sabunlar gözenekleri tıkayıp cildi daha kötü hale getirebiliyorlar.İyiki de yok =)Yine ph değeri 5.5
Köpürmesi orta seviye de ve cildi gayet iyi temizliyor bunu sevdim.İçeriğinde kükürt var diye biliyorum dolayısıyla sivilcelere iyi geliyor.Ama ben kullanmaya başladığım ilk zamanlarda cildimde kusturma yapmıştı.Sonradan geçti.

Sebamed Anti Pimple Renkli Sivilce Kremi sivilcesi olanlar bilir makyajda sivilceleri kapatmak büyük derttir.Hem sivilceleri kapatmak hem de bu sırada sivilceyi kurutarak tedavi etmek bu ürünle mümkün.Bu ürün direk sivilcelerin üzerine uygulamak açısından gayet iyi düşünülmüş ancak ne yazık ki rengi baya koyu kaçmış evet kapatıyor kapatmasına ama o kadar koyu ki leke gibi duruyor.Bu yüzden sadece sivilcenin üzerine etrafına yaymadan hafif uygulamaya çalışıyorum.

You Might Also Like

5 yorum

  1. Güle güle kullan canım sebamed iyi bir marka doktorlar tarafındanda tavsiye ediliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canımmm kesinlikle katılıyorum bende ilk doktor tavsiyesiyle almıştım =))

      Sil
  2. kızım için düşünebilirim, paylaşım için teşekkürler.

    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. sebamed markasının ürünlerini çok beğeniyorum geneli işe yarıyor :)

    YanıtlaSil