Kryolan Transparan Pudra ve TV Paint Stick

17:46

 

    Kryolan transparan pudra ciltteki parlamayı alıyor ve makyajımıza mükemmel bir son dokunuş yapıyor.Diğer transparan pudralar genelde karşılaştıklarım beyazken bu pudra ten renginde ben kesinlikle sevdim.Makyajimi sabitlemek için kullanıyorum memnunum ama bittiğinde bir daha alırmıyım açıkcası bilmiyorum farklı alternatifler deneyebilirim vazgeçilmezim olmadı =))Kryolan tv paint stick ise uyguladığında gerçekten kameralarda baya iyi gösteriyor cildi ancak yapısı bana çok ağır geldi yani evet baya iyi kapatıyor ama cildinizde benim gibi pürüzler varsa hoş bir görüntü olmuyor.Çok fazla ağır ve yoğun süngeri ıslatıp uygulama yapıyorum ancak yinede kesinlikle fazla yoğun ve gerçekte hoş bir görüntü olmuyor yüzünde bir kalıp varmış hisside cabası...

You Might Also Like

0 yorum