MAC Favorilerim♡

14:41


   Bugün sizlerle MAC favorilerimi paylaşıcam.MAC studio waterweight fondotenden daha önce bahsetmiştim hafif yapısıyla mükemmel bir fondoten.Forever Green göz kalemi çok güzel bir yeşile sahip göz kalemi ela gözlere çok yakıştırıyorum =)) MAC 187 fondoten fırçasıyla fondotenimizi çok daha başarılı bir şekilde uygulayabiliriz ve daha güzel doğal bir görünüm elde ederiz.MAC bb krem yine günün kurtarıcılarından biri çok yoğun bir yapısı yok bende sivilce gibi sorunlara da sebep olmadı.Ayrıca kapatıcılığını seviyorum cildiniz çok problemli değilse kesinlikle yeterli gelecektir.MAC studio fix bildiğiniz gibi MAC in vazgeçilmez pudralarındandır kapatıcılığı baya iyi ancak nedense bu son aldığım baya bir taşlaşmış çıktı pudrayı kazıyarak uygulamak zorunda kaldım bu ilk oluyor neden bilmiyorum bu sebeple bu sefer eskisi kadar memnun kalamadım.MAC a perfect day ruj da mat olmayan başarılı bir ruj ancak baya açık bir renge sahip dolayısıyla koyu göz makyajı yapıldığında gayet hoş duruyor yinede denemeden ruj almamalısınız tabiki =))


You Might Also Like

0 yorum