Benefit Erase Paste

22:13


Yorgunluktan göz altı morluklarım belirginleşmişse kapatıcı günlük makyaj rutinimin vazgeçilmezi olur.Cildimde hain bir sivilcenin arkasında bıraktığı iz varsa direk üzerine kapatıcı uygular güne öyle başlarım.Bu beklentilerle Benefitten aldığım Erase Paste ne yazık ki beni hayal kırıklığına uğrattı.Yüksek fiyatına karşılık beklentilerimi kesinlikle karşılamadı.Evet kapatıcılığı fena değil.Bendeki en açık rengi 01-Fair çok açık olmasından dolayı sanırım kapatıcılık özelliğini biraz kaybediyor.Koyusunu alsam daha iyi bir kapatıcılık elde edebilirdim.Fakat benim sorunum kapatıcılığında değil.Sorun çok ağır bir yapısı var ve yapış yapış bir his bırakıyor ki bu en sevmediğim şeydir.



Kırışıklıklara çok fazla doluyor.Kişiye adeta benim göz çevrem bu kadar kırışık mıydı sorusunu sorduruyor.Kapatmak için sivilce izi üzerine uygulasam o kadar yağlı bir yapısı var ki dağılıyor ve bir garip duruyor.Ayrıca o verdiği yapış yapış histe beni rahatsız ediyor.
 Bende almışken kullanayım diye bazen aydınlatıcı olarak kullanıyorum.Çok hafif bir şekilde parmaklarım arasında ısıtıp uygulama yapıyorum.Bu şekilde elimin ısısıyla uygulaması daha kolay oluyor.Ama yinede çok hafif uygulamama rağmen gün içinde aynaya bir bakıyorum yine çizgilere dolmuş yine hüsran.Sanırım makyajımı mahvetmeye bir son verip artık denemeyeceğim ve çekmecemenin bir köşesinde öylece kalacak.O kendine has somon rengini de hiç sevmiyorum.Kesinlikle tavsiye etmeyeceğim bir kapatıcı.








You Might Also Like

0 yorum