Sinameki Kürüyle Hızlı Uzayan Saçlar

14:47


  Bir dönem saçlarım omuz hizasının biraz altındaydı ve saçlarımı uzatma düşüncesini kafaya koymuştum.Baya uzun saçlarım olsun istiyordum. İnternetteki araştırmalarımda sinameki kürünü keşfettim.Ve direk uygulamaya başladım.Bu aralar saçımı biraz kısa kullanmak istediğimden henüz uygulamıyorum ama uzun saçlarımı özlediğimde mutlaka tekrar sinameki kürünü uygulayacağım.
Saçlarımı sinameki kürüyle bu boya getirmiştim:

                                                     

Şimdi sinameki kürünü ben nasıl uyguladım ona gelelim.
Herhangi bir aktardan kolaylıkla bulabileceğimiz 2 yemek kaşığı kadar sinamekini yarım çay bardağından biraz fazla suda biraz kaynattım.Daha sonra soğumaya bıraktım.Kolay uygulayabilmek için fısfıslı bir şişeye doldurup içerisine eczanelerden rahatlıkla bulabileceğimiz Bemiks ampul,Evigen ampul ve Bepanthen ampul kırdım.Bir kapak badem yağı ve kendim sarımsağı rendeleyerek zeytinyağı içerisinde birkaç gün beklettiğim karışımı koydum.Ben o zamanlar içerisine hindistan cevizi yağı koymamıştım ancak siz koyarsanız bence çok daha iyi olur.İyice karışmasını sağlayıp saçlarıma diplerden başlayarak uyguladım.Bu kürü 2 ay kadar haftada 1 kez yaptım.İnternette okuduğum bilgilere göre 2 ay kadar bir uygulama sonrası 2 hafta uygulamaya ara verdim ve ardından bu şekilde devam ettim.Saçlarım bu süreçte gerçekten çok hızlı uzadı.Her güzel şeyin bir kötü yanı olduğu gibi sinameki kürünün de olumsuz yanları var .Kullandığım süre içinde saçlarım biraz kurudu ama korkmayın saçlarınıza nemlendirici ürünler kullanarak bu durumun önüne geçebilirsiniz.Hatta hindistan cevizi yağı koymanız bu duruma engel olmanızı sağlar diye düşünüyorum.Çünkü hindistan cevizi yağı saçı gerçekten çok iyi nemlendiriyor ve besliyor. Başlarda sinameki kürü bende biraz dökülme de yaptı ancak bu tarz bakımlarda başlarda ölü saçların atılması gayet normal sonradan bu durum geçiyor.

Sizde saçlarınız hızlı uzasın istiyorsanız sinameki kürüne bir şans vermelisiniz.


You Might Also Like

0 yorum